A Tisza-tó imázsáért
KISKÖRE
Heves Megyei Hírlap 2005.01.08.

Közismert a szólás: jó bornak is kell a cégér. Esetünkben ugyan vízről lesz szó, de azt is vonzóvá kell tenni: 127 ezer négyzetkilométeres kiterjedésével az ország második legnagyobb állóvize. A Tisza-tó idegenforglmáért felelős szakemberek már javában dolgoznak.

Forgács István, a helyi Turinform Iroda vezetője reméli, hogy a tavalyi gyengébb évet feledteti az előttük álló szezon. A szabadvízi strandhoz erősen kötődik a vendégforgalom, ezért vár a tavalyinál jobb, naposabb időjárást. Van, ami viszont rajtuk múlik.

– Hosszú idő után először lesz olyan kiadványunk, amely átfogóan mutatja be a település értékeit, fókuszálva a turizmus kínálta vonzó lehetőségekre. A „Kisköre imázsa” című kötet nyomdában van, s a tavaszi fővárosi Utazás kiállításon ott lesz a régiót népszerűsítő standokon.

A magyar mellett angol, német és lengyel nyelven is megjelenik. Szeretnék 2005-ben minél több hazai vásáron, kiállításon népszerűsíteni szolgáltatásaikat.

Két tematikus öszszeállítást is készítenek a Tisza-tó iránt érdeklődők számára, az egyik kiadvány részletes szálláskatalógus, a másik a nyár programjait, műsorait öleli fel.

Forgács István továbbá elmondta:

– Pályázaton nyertünk pénzt a honlapunk felújítására. Frissítettük és bővítettük a tartalmát.

A számítógép, internet nyújtotta előnyökről sem mondunk le. A szezon meghoszszabbodását remélik a termálvíz hasznosításán alapuló tervek megvalósításától. A médiahajójuk május 21-én indul.

Budavári