Hagyományos ügyintézés
Ezen az oldalon tájékozódhat hivatalunk szervezeti felépítéséről, a szervezeti egységek feladatairól, és az általuk intézett ügyekről és az ügyek leírásáról.
Cím: 3385 Tiszanána, Fő út 108/1.
Tel.: 06/36-566-002
email: tiszanana@tiszanana.hu
Polgármester: Dr. Tóth József
06/30-958-5594
Jegyző: Dr. Szabó István
0636/566-002
Ügyintézők:
Szutor Szabina (0630/190-4092) titkársági és igazgatási ügyintéző:
- Titkársági feladatok
- Általános igazgatási feladatok (talált tárgyak, közbiztonsági referensi feladatok, választásokkal kapcsolatos feladatok, statisztikai adatszolgáltatás, fúrt és ásott kutak engedélyezési eljárása)
- Képviselő-testület és bizottság működésével kapcsolatos feladatok
- Adóigazgatási feladatok
- Ipar és kereskedelem és szálláshely szolgáltatási feladatok
Barcsik Éva (06-30-190-4086) szociális igazgatási ügyintéző, főtanácsos:
- szociális igazgatási feladatok (település támogatási kérelmek, szociális étkeztetés, házi szociális gondozással kapcsolatos ügyek)
- Az önkormányzat és intézményei, valamint a Roma Nemzetiségi Önkormányzat pénztáros feladatai
- Tüzelőanyag pályázat, Bursa Hungarica Ösztöndíj pályázat és Arany János Tehetséggondozó Programokkal kapcsolatos feladatok
- Gyámhatósági feladatok
- Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény megállapításával, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés, HH és HHH státusz megállapítása
- Helyi esélyegyenlőségi referens
- Közfoglalkoztatással kapcsolatos teljeskörű ügyintézés
Dányi-Hegyi Terézia (06-30-230-9024) pénzügyi ügyintéző, főelőadó:
- Pályázati feladatok
- Előirányzatokkal kapcsolatos feladatellátás
- Kötelezettségvállalásokkal kapcsolatos feladatellátás
- Követelésékkel kapcsolatos feladatellátás
- Pénzforgalommal kapcsolatos feladatellátás
- Pénzforgalomhoz nem kapcsolódó feladatellátás
- Immateriális javakhoz, tárgyi eszközökhöz, berendezésekhez, felszerelésekhez, készletekhez kapcsolódó feladatok
- Zárlati feladatok
- Adatszolgáltatásokkal kapcsolatos feladatok
- Személyi juttatásokhoz kapcsolódó feladatok
- Flotta mobilcsomaggal kapcsolatban felmerülő ügyek
Balázs Lajosné (06-30-190-4088) pénzügyi ügyintéző, főelőadó:
- Éves költségvetés elkészítése elkészítése, ügyintézése
- Költségvetési beszámolók és a pénzügyi tárgyú képviselő-testületi előterjesztések összeállítása, ügyintézése
- Költségvetéssel kapcsolatos pályázatok
- Állami támogatások ügyintézése
- Ebr, eadat, önegm információs rendszer kezelése
- Pénztárforgalom jelentések
- Számlákkal kapcsolatos ügyintézés
- Banki átutalások kezelése
Juhász Gáborné (06-30-190-4090) anyakönyvvezető, igazgatási ügyintéző, főelőadó:
- Pénzügyi érvényesítési és pénztár ellenőrzési feladatok
- Választások kapcsán a jegyző jogi helyettese
- Anyakönyvvezetői feladatok
- Hagyatéki eljárással kapcsolatos feladatok
- A polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásával kapcsolatos feladatok
Molnár Csilla (06-36-566-002) konyhai ügyintéző:
- Közfoglalkoztatási feladatok
- Önkormányzati konyha kapcsán ellátandó feladatok
- Igazgatási feladatok (méhészek nyilvántartása, termőföld kifüggesztési ügyek, TAKARNET program kezelése, ebnyilvántartás, fakivágási engedélyek, építési és bontási engedélyek nyilvántartása, közérdekű bejelentések, állatvédelmi ügyek és panaszok kezelése, birtokvédelmi ügyek)
- Munkaügyi feladatok