Ezen az oldalon tájékozódhat hivatalunk szervezeti felépítéséről, a szervezeti egységek feladatairól, és az általuk intézett ügyekről és az ügyek leírásáról.

Cím: 3385 Tiszanána, Fő út 108/1.

Tel.: 06/36-566-002

email: tiszanana@tiszanana.hu

Polgármester: Dr. Tóth József

06/30-958-5594

Jegyző: Dr. Szabó István

0636/566-002

Ügyintézők:

Szutor Szabina (0630/190-4092) titkársági és igazgatási ügyintéző:

  • Titkársági feladatok
  • Általános igazgatási feladatok (talált tárgyak, közbiztonsági referensi feladatok, választásokkal kapcsolatos feladatok, statisztikai adatszolgáltatás, fúrt és ásott kutak engedélyezési eljárása)
  • Képviselő-testület és bizottság működésével kapcsolatos feladatok
  • Adóigazgatási feladatok
  • Ipar és kereskedelem és szálláshely szolgáltatási feladatok

Barcsik Éva (06-30-190-4086) szociális igazgatási ügyintéző, főtanácsos:

  • szociális igazgatási feladatok (település támogatási kérelmek, szociális étkeztetés, házi szociális gondozással kapcsolatos ügyek)
  • Az önkormányzat és intézményei, valamint a Roma Nemzetiségi Önkormányzat pénztáros feladatai
  • Tüzelőanyag pályázat, Bursa Hungarica Ösztöndíj pályázat és Arany János Tehetséggondozó Programokkal kapcsolatos feladatok
  • Gyámhatósági feladatok
  • Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény megállapításával, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés, HH és HHH státusz megállapítása
  • Helyi esélyegyenlőségi referens
  • Közfoglalkoztatással kapcsolatos teljeskörű ügyintézés

Dányi-Hegyi Terézia (06-30-230-9024) pénzügyi ügyintéző, főelőadó:

  • Pályázati feladatok
  • Előirányzatokkal kapcsolatos feladatellátás
  • Kötelezettségvállalásokkal kapcsolatos feladatellátás
  • Követelésékkel kapcsolatos feladatellátás
  • Pénzforgalommal kapcsolatos feladatellátás
  • Pénzforgalomhoz nem kapcsolódó feladatellátás
  • Immateriális javakhoz, tárgyi eszközökhöz, berendezésekhez, felszerelésekhez, készletekhez kapcsolódó feladatok
  • Zárlati feladatok
  • Adatszolgáltatásokkal kapcsolatos feladatok
  • Személyi juttatásokhoz kapcsolódó feladatok
  • Flotta mobilcsomaggal kapcsolatban felmerülő ügyek

Balázs Lajosné (06-30-190-4088) pénzügyi ügyintéző, főelőadó:

  • Éves költségvetés elkészítése elkészítése, ügyintézése
  • Költségvetési beszámolók és a pénzügyi tárgyú képviselő-testületi előterjesztések összeállítása, ügyintézése
  • Költségvetéssel kapcsolatos pályázatok
  • Állami támogatások ügyintézése
  • Ebr, eadat, önegm információs rendszer kezelése
  • Pénztárforgalom jelentések
  • Számlákkal kapcsolatos ügyintézés
  • Banki átutalások kezelése

Juhász Gáborné (06-30-190-4090) anyakönyvvezető, igazgatási ügyintéző, főelőadó:

  • Pénzügyi érvényesítési és pénztár ellenőrzési feladatok
  • Választások kapcsán a jegyző jogi helyettese
  • Anyakönyvvezetői feladatok
  • Hagyatéki eljárással kapcsolatos feladatok
  • A polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásával kapcsolatos feladatok

Molnár Csilla (06-36-566-002) konyhai ügyintéző:

  • Közfoglalkoztatási feladatok
  • Önkormányzati konyha kapcsán ellátandó feladatok
  • Igazgatási feladatok (méhészek nyilvántartása, termőföld kifüggesztési ügyek, TAKARNET program kezelése, ebnyilvántartás, fakivágási engedélyek, építési és bontási engedélyek nyilvántartása, közérdekű bejelentések, állatvédelmi ügyek és panaszok kezelése, birtokvédelmi ügyek)
  • Munkaügyi feladatok